Actualiteit

Toegankelijkheid BP Fortis

Terug naar overzicht

BNP Paribas Fortis wil haar dienstverlening toegankelijk maken voor al haar klanten
 
Op 13 november organiseerde BNP Paribas Fortis een dialoog over toegankelijkheid met verschillende gebruikersverenigingen. Fevlado werd hiervoor uitgenodigd.

Het doel van de dialoog was tweezijdig. Ten eerste wilde BNP Paribas Fortis bij alle gebruikersverenigingen nagaan welke aanpassingen naar toegankelijkheid er nodig waren voor iedere doelgroep specifiek. Iedere vereniging mocht aandachtspunten en tips doorgeven hieromtrent. Ten tweede wilde BNP Paribas Fortis ook gebruik maken van deze bijeenkomst om mee te delen welke inspanningen naar toegankelijkheid zij reeds hadden gedaan.

Fevlado meldde het belang van toegankelijke communicatie en informatie voor doven en slechthorenden.  BNP Paribas Fortis zal nu alle aanbevelingen van alle doelgroepen onderzoeken op hun haalbaarheid.

Het was een zeer geslaagde dag. Fevlado is blij dat een bank als BNP Paribas Fortis zo begaan is met het onderwerp van toegankelijkheid. We hopen dan ook dat ze onze aanbevelingen in uitvoering zullen brengen.